Teater Momentum
Teater Momentum ønskede at skabe synlighed omkring deres kommende sæson. Til katalogrelease for sæson 2024/25 producerede vi derfor fire videoer - en overordnet video om sæsonen og tre videoer om de forestillinger, Teater Momentum selv producerer i 2024/25.
Formålet var at gøre folk nysgerrig på den nye sæson og deraf øge salget af sæsonkort og billetter.
Videoerne blev produceret i flere formater, så de kunne bruges på hjemmesiden, i nyhedsbrevet og på sociale medier.
Tasty Town
Tasty Town ville gerne skabe mere trafik ind til deres hjemmeside samt øge kendskabet og følgerskaren på deres sociale medier.
I den forbindelse producerede vi et serieformat med streetfood kokkens opskrifter. Det blev til otte videoer, en fotoserie med mad- og stemningsbilleder samt fem opskrift-artikler til Tasty Towns hjemmeside.
Indholdet blev brugt på tværs af Tasty Towns kanaler. Gennem annoncering på sociale medier ledte videoer ind til artiklerne på Tasty Towns hjemmeside.
Det Danske Filminstitut
I august 2024 slog Det Danske Filminstitut dørene op for deres helt nye tagterrasse Filmtaget, som byder på open-air biograf, bar og spiseri, filmudstilling, legeområde og ikke mindst en fantastisk udsigt.
I forbindelse med åbningen producerede vi stemningsvideoer og –billeder, som viser, hvad man som publikum kan opleve, når man besøger Filmtaget.
Indholdet er brugt på Det Danske Filminstitut og Cinematekets sociale medier samt Det Danske Filminstituts hjemmeside.